الأربعاء، 5 أكتوبر 2011

ذكرى الخيانه


Nabeez: i missed your silver voice yesterday
Adm: silver?

Nabeez: your voice is silver Silver is the color of knives, scalpels and all cutting tools. It is the mirror that only reflects your words and actions
Adm: Sa7
Nabeez: your words and action alwayes cold


Adm: هو انت كنت مانتخه
Nabeez: انا كنت مستمتعه بيك ماكنش فى احساس ان دى تانى مرة 
Nabeez:  كنت حاسة بالفه اوى وراحة
Adm: والسبب
Nabeez: معرفش ممكن تكون انت كنت مرتاح شوية عشان كدة ارتحت انا كمان تقصد انى كنت عايزة اقول حاجة لما شديت ايديك
Adm: لا بصفه عامه
Nabeez: انت شديت ايدك ليه ؟
Adm: اتخضيت
Nabeez: انا اسفه
Adm: لا عادى انا بس اللى مش متعود
Nabeez: انا ماكنتش اقصد امد ايدى على الجرح كان تلقائى بجد بعتذر تانى


نبيذ: اجيبشن هايبوسنى


نبيذ :هو انت مش بتستريح معايا فى الكلام
ادم :بخاف منك
نبيذ: بجد؟
ادم :انا اتصدمت فى ناس بحبها كتير وما عنتش حمل الصدمات
نبيذ: بس ده ايه علاقته بيا ؟
وايه علاقته بسؤالى
ادم: علشان كده بخاف منك

نبيذ :انت لطيف تقليدى فيك جزء انجليزى  وحيد  لدرجة ان ده بقه جزء منك
ادم : انا مجبر على الوحده



ليست هناك تعليقات: