الأحد، 12 فبراير 2006

رمز الحياه

كانت هيه رمز الحياه
رايتها مرات فانتفض فؤادى بلا سبب
ما كلمتها ولا صافحتها ولكن اشعاع روحها اصابنى
حين رؤياها.. تذبل الارض من تحتى وتتفتح ابواب السماء لي
ارجو وصلها مع قله حيلتى
ارجو ودها مع قبح نفسي
وانتظر السميع ان يهبنى ما اريد

هناك 9 تعليقات:

rubyeldaly يقول...

ربنا يسمع منك ويديك اللى انت عاوزة
بوست رائع

RAT يقول...

المثل يقول: ساعد نفسك , تساعدك السماء
سلامات

littilemo يقول...

روبي: من بقك لباب السما
رات: والله كل شئ انا كويس فيه الا موضوع انى اساعد نفسى فى موضوع الحبيب ده
بكون عامل زى الولد اللى ررايح المدرسه اول مره

RAT يقول...

عزيزي
لن تخسر شيئا من المحاولة , كده و كده انت بتتعذب , هيا اجمع شجاعتك و حاول اي شيء , صدقني لست بخاسرو اذا لم تغامر بشيء لن تحصل على شيء
حظ سعيد

littilemo يقول...

سيدتى رات

معك كل الحق ولكن عندما تفقدين القدره على قلبك ستعلمين ما اقول

RAT يقول...

يخيل لي انك داخل في طور المازوشية و تعذيب النفس , لا اظن اننا نفقد اي نوع من انواع قدراتنا بل نتخلى عنها طوعا
سلام

littilemo يقول...

ابدا سيدتى
ولكنها حقيقه
ان تفقدين القدره
واللى اداك القدره يدينا

Mohammed Is A Woman, Peace Be Upon Her يقول...

Prophet Mohammed, peace be upon Her, was a woman


There is a growing amount of evidence that The Prophet Mohammed, peace be upon Her, was a woman. I recall talking to my young niece, a strong believer in the Prophet, peace be upon Her. My niece became very excited and exclaimed, “You mean that the Prophet, peace be upon Her, is a chick?” Yes I replied. I also said that the Prophet, peace be upon Her, would probably prefer being called a woman, not a chick.

http://mohammedpeacebeuponherisawoman.blogspot.com/

شاطىء أخر يقول...

اعتقد ان الحب ليس له ادنى لازمة اذا كنا مصرين على اخفائه بين صدورنا وخايفين لنصدم
اعتقد ان الانسان اللى يرفض مشاعر هى من انبل المشاعر اللى موجودة على سطح الارض-ده اذا كانت المشاعر دى حيقية- يبقى من الاصل ميستهلهاش
متكتفيش بالدعا روح و ارمى فى عينها كلمه بحبك و لو كانت الاجابه سلبيه حافض على مشاعرك لحد ممكن يجى فى يوم و يقدرها
ملحوظة
ده طبعا اذا ماكنش الكلام اللى انت كاتبه مجرد نص من خيالك
تحياتى