الخميس، 21 يوليو 2011

ادم ونبيذ

نبيذ : انا مش مصدقه
ادم : ايه
نبيذ : انى اسمع نبض قلبك كده فى التليفون
ادم : عشان تعرفى غلاوتك
نبيذ : بكره اسمعه بودنى واتاكد
___
نبيذ : شفايفك ناعمه ودافيه
ادم : عشانك انت بس
___
نبيذ : عمرى ما نمت بالعمق والامان ده قبل كده
ادم : ليه
نبيذ : حضنك بحس فيه بالامان
___
ادم : ايه ده من اولها بقك صغير
نبيذ : فشر
___
نبيذ : هاحلقلك دقنك؟
ادم : لحسن تعورينى
نبيذ : ما تخافش انا اتعلمت
___
ادم: انا كل ما بفتكر جسمي بيتفض
نبيذ : هههههه انت بتتلكك
___
نبيذ : ريحه ايديك بزيت الزيتون دوختنى
ادم : انا بتكسف
___
نبيذ : انا ما بحبش الشكولاته
ادم : طيب جربي الشيكولاته البيضا دى
نبيذ : همم حلوه اوي اوى شكرا يا حبيبي
___
نبيذ : ممكن اكتب اسامى
ادم : لما نتجوز ممكن
___
نبيذ : مش خساره كل ده يروح كده
ادم : ما تخفيش
ادم : مش تيجي احسن من الخساره دى
___
ادم : خلاص نعلم على الحاجات المهمه ونطفى النور
نبيذ : يا سلام
___
نبيذ : انا بحب الطريقه التانيه
ادم : اوانا كمان
___
نبيذ : انا بحب الصوفيه
ادم : مش بقلك متدينه ( ياربى )
نبيذ : هههه
___
نبيذ : انا عايزه 12 زى م
ادم: ولا يهمك نخليهم 15
___
نبيذ : كل حد وليه طريقته
ادم : الكلام ده يخوف بس انا مختلف وواثق
___
ادم : ماليش دعوه انا عايز رجل العروسه
نبيذ :لوحدها ولا زى ما هيه
___


ليست هناك تعليقات: