الأحد، 26 يونيو 2011

ادم ونبيذ

ادم : انا كنت بحب بالشوكه والسكينه وانت علمتينى احب باديه والتحم فى الحب
نبيذ : الله حلو اوى الكلمه دى
__
نبيذ : انا عمرى ما هنساك
__
ادم : ليه عملتى فيه كده
نبيذ : مش عارفه الدنيا حصلت فى 3 شهر
ادم : 3 اشهر وانا كنت فين
نبيذ : كفايه مش قادره
__
نبيذ : انا هارجع والبط ده بتاعى وفى يوم هاشوفه
ادم : يارب تصدقى
__
ادم: فى اول الجواز بيكون الرغبات هيه الدوافع فى العلاقه طيب وبعد كده
نبيذ : بيكون العشره والموده والايام الحلوه
ادم بعد فتره : راحت فين الايام الحلوه
__
ادم : انا عايز عضه
نبيذ : بس هاتوجعك
ادم : عضى انتى ومالكيش دعوه
__
ادم : انتى عارفه انا ببقى مكتئب بعد كده اد ايه
نبيذ : اجيلك ابسطك ؟
__
ادم : حسيت وانا بصلى انك ماسكه فيه اوى
نبيذ : اصلى انا بدعى ربنا انك ما تسبنيش
ادم : هو انا اقدر
__
نبيذ : بحبك
ادم : انا اكتر
نبيذ : لا انا اللى اكتر
ادم : لا انا
نبيذ :لا انا
ادم : طيب تجي نقيس
نبيذ : ازاى بقه
ادم : اللى هايفضل اطول فتره يبقى هو الاكتر
نبيذ : يا سلام هههه
__
ادم : احنا لما نتجوز هابقى شخشيخه من حبي ليكى
نبيذ : فشر انت سيد الرجاله
__
ادم : انا هموت قبلك لانى مش هاستحمل اشوفك بتموتى
نبيذ : لا مش عدل انا الاول
ادم :خلاص نموت مع بعض عشان ما نزعلش
وغرزت بيديها الموت فى قلبه
__
نبيذ : انت بتكرهنى بجنون
ادم : ابدا خالص
__
نبيذ : اتجوز
ادم : ازاى تقولى الكلام ده ازاى ازى
__
ادم: انا خسرت اللى بحبهم
نبيذ : اللى بيسبونا هما اللى بيخسرو مش حنا اللى بنخسرهم
__
نبيذ : بتعمل ايه؟
ادم : بكتب على النت
نبيذ : تعرف لو ما سبتش النت هاكتبلك كلمه ابيحه هناك
__
ادم : تتجوزيني
نبيذ : اه موافقه
ادم : بس فيه اربع عهود على ده
نبيذ : اعاهدك على الصدق والطاعه والمحبه و الاحترام بس انا عايزه قصادهم
ادم : ماهو ده عهدى ليكي بردو
نبيذ : ازاى الطاعه بقه؟
ادم : بانى اديكى الحنان وماخلكيش محتاجه اى حاجه فى الدنيا
__
ادم : ادمان الأشخاص يحتاج الشفاء منه إلي معجزة.
نبيذ : تفتكر
__
نبيذ : انا مش مراتك بس بحس انى مراتك وانا معاك
__
نبيذ : اوعى تقول لحد
ادم : انتى بتقولى ايه انتى مراتى
__
نبيذ: انا حاسه بالذنب منك انت بالذات
ادم : اشمعنى
نبيذ : لانى لما بنسى نفسي باذيك انت بالذات اكتر من اى حد تانى ولما بفوق بحس بالذنب ناحيتك
ادم : انا اسف
__
نبيذ : بحبك
ادم : وانا كمان

ليست هناك تعليقات: