الاثنين، 30 مايو 2011

من رسايل البحر


هو : حبيتى ؟
هى : بس دايما فيه حاجه ناقصه شئ ما يمنعش من الحب بس ما يخلهوش يكمل شئ بيلغى المتعه بعد شويه
_______________________
هي : بس لما رجع حسيت ان عمر تانى رجعلى كانى ببتدى من جديد
_______________________
ايه الجذاب فيه؟
هى : انه طفل كبير برئ مش كداب
_______________________
هى :انا باختيارى فقدت الزمن الجميل الحياه البريئه انا لما قررت انى اسيبه قررت اسيب مصر
_______________________
هو : ما اقدرش استغلك
هى : مش يمكن انا اللى عايزه استغلك انت مش فاهم حاجه بس انا عايزه ابقى معاك
______________________
هو :نفسي اكرها
هى : كان لازم يتالم عشان يكبر ويفهم زي ما انا بتالم ولسه بتالم
________________________
هى : تفتكر بتحبني اكتر من المزيكه
هو : اه واكتر من الدنيا كلها
________________________
هى : طبعا كنت عايز اتجوزه هو لانه قبل انه يتجوزنى وهو ما يعرفش مين ابو الجنين لكنى غبيه وقررت انى اسيبه واقطع علاقتى بيه
________________________
هو :حياتى بقى كلها ليل كنت بدور على نورها فى الشارع مش لاقيه
________________________
هى : تعرف انا لما بفتكر ما بقاش عارفه هو كان حقيقه ولا خيال اصل الحب بيخلى الواحد عايش بين الحقيقه والخيال
________________________
الحاجه الوحيده المؤكده انها رساله من البحر ليك

ليست هناك تعليقات: